Sunday, July 17, 2011

Karnival Keselamatan Makanan Peringkat Negeri Perak

Alhamdulillah diberi kesempatan untuk teman ummi yang mengiringi anak muridnya ke Karnival Keselamatan Makanan Peringkat Negeri Perak. Ummi kata patutnya nama nye Karnival Kebersihan Makanan. Ayoyo. Manyak sensitip sama 'itu bersih'. Hoho. Kami bertolak dari rumah dalam 8 lebih, jumpa anak2 murid2 ummi yang comel2 blaka. Heheh. Syok2. Sepatutnya MB Perak @Zambry yang datang rasmi tapi wakil je ada. Layanz je lah yer.. Syok sebab tahu banyak benda, booth yang ada banyak dedahkan tentang logo Halal yang tak diiktiraf, barang2 keluaran bumiputera yang kadang2 kita tak tahu pun kewujudannya. Seronok!

pesta durian at Perak (gambar selingan)

sesi aerobik



ummi dan anak bangsanya :]

First Place of Jigsaw Puzzle Contest. Cayalah!

bacteria dan pemusnahnye

tukang promot susu segar.
salam satu ummah. Wear yellow on saturday :P

petangnye pi walimah colleague ummi. sweet!

penutup : DURIAN ada di mana2 !! haha

Sabtu yang agak meletihkan tapi enjoyss! Awal pagi hari seterusnya akan berangkat ke kampung menunaikan tanggungjawab sebagai cucu. Hihi. Bimakna akan puasa internet selama beberapa hari. Kalau ada post tu, maksudnya scheduled post lah ye. Ngenge. Jaga diri dan iman, Salam nisfu Syaaban. Ilalliqo! ~

2 comments:

Anonymous said...

kat mane sum karnival tu? seronoknye..kalau nak tau mmg byk produk bumiptra..tpi kat pasaran mmg nmpak tak byk je..huhu

SuMaiYaH said...

kat kuala kangsarla, bandar diraja perak ni haa. hihi. sronok kan! :D
tu lah, sbb kurang peniaga muslim kan. ermm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...