Friday, May 6, 2011

Penutup : Aktiviti

Salam. As promised. Ada post penutup lain akan menyusul. Tentang benda yang teman buat sepanjang sem 2 yang lalu + cuti sem skarang ni ha. Ate maaple gambonye tak ikut timeline yer kome. Ade jugak aktiviti yang takde gambo. Lope teman nk bawok kamera. Cuti seronok, yang tak best adalah selalu makan. Bosan je makan. Bosan je makan. Makan je bosan. Haha. Tak sabo nak balik kampus. Dengan amat harap akan dapat roomate baru yang baik dan memahami. Ate awok je yang nak deme mahamkan awok. Awok tuh biler nye nak pahamkan deme? Ish3. Moga Allah beri petunjuk sepanjang jalan. Ada program jangan lupe roger teman yek! =)



*Fazman=ketua biro di ICTSS

2 comments:

mast said...

kenapa x banyak gambo ictss..ingat ada gambo fazman~aha

well done maia.aktif!yipyip =)

SuMaiYaH said...

he. gambo ictss kat kamera dslr depa2 ar. taksempat amik pun. ada kot kt fb tapi jenuh le teman nk mcarinye. gambo fazman bahaye kot letak sini, anak orang. haha. saye takde la aktip mcm k.mast kan. hehe =}

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...