Thursday, February 3, 2011

Besaar Punya

Bukan kaum Cina je makan besar tau...



Kedai Topi Merah ..


Topi Hijau pulak ..




Sweethome =)






Menu : Lasagna,
makaroni,
ayam goreng,
kek dua potong,
donat-donatan,
nasik putih,
sup cendawan,
air tropicana manis giler,
air teh panas,
buah-buahan,
+ seinfiniti kasih sayang Allah


sesi beri hadiah
bulan ni 3/5 anak2
yang sambut bestday depa
+ bapa anak2
tapi bapa tak dapat hadiah lagi
hadiah kami semua pun dah tahu
apa hadiahnya
dan wrapper hanya sekadar iklan
kehkeh

sedap makan woo
(pernah ke aku makan tak sedap)
kepada abam kami
yang berada nun di selatan
kami tetap ingat kat kamu
selamat menjalani hidup baru
free2 hanto le gambo kurus kamu yek ngeh3


Sangat malang bagi mereka yang menyedari pertambahan umurnya sekali dalam setahun,
kerana hakikatnya umur kita bertambah setiap detik dan saat!

Moga Allah selamatkan mereka yang aku sayang di Misr. Ameen.

5 comments:

imah said...

salam..yeah...really bahagia kalu dapat balik rumah kan ...untuk recharge semangat belajar especially...

allia farhana said...

haha..epi besday..
teringat waktu kecik2 dulu..
pernah buat majlis sambut bday famili km kan dulu?

syg tak dapat nak jumpe..den balik kolej awai benau..

SuMaiYaH said...

imah,
belajaq pun berkorban jugak. dapat pahala wooo. semoga tabah sobat!

allia,
thanks. gambar kita kecit2 tu ada lagi wei kat rumah, sekali skala usha gambar2 tuh best jugak hehe

takpa, always have next time. no worries ^^

allia farhana said...

ade ke?
ak x penah ade gamba zaman kecik2 weh..ni jeles ni..hihi..

nak tengok..

SuMaiYaH said...

ha ade belambok2 gambo time kecik. scanner takda, kitorang snap balek guna kamera biasa. hahaha

ni contoh

gambo kita yang lain2 tu tak sempat nak capture. gambo ada, tapi sebab banyak sgt kan. hahaha. lain kali ek. lagi dua bulan baru kami balik rumah :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...