Wednesday, November 10, 2010

Kawan Saye

Hai awak
Apa khabar awak, harap sihat ye
Saya dah lama nak beritahu ini pada awak
Terima kasih sebab jadi kawan saya
Saya tahu saya ni entah apa-apa
Tapi awak sudi jugak dengar cerita2 saye
Terima kasih sebab sudi faham saye ni macamane
Terima kasih sebab sabar dengan karenah saye
Terima kasih sebab sudi terima saye seadanya
Saya taktahu katmana lagi saya boleh dapat kawan macam awak.

Awak selalu kata saye ni ramai kawan
Tapi kan awak
Dalam yang ramai tu, tak semua kita selesa dengan dia
Ada kawan yang hanya teman untuk ketawa saja
Ada kawan untuk belajar
Ada kawan untuk makan same-same saje
Jarang yang boleh kita cerita masalah pada dia
Yang boleh tolong comfortkan kite bila kita sedih
Yang boleh nasihat kite bila kite buat salah
Awak selalu nasihat saye
Jaga hati saye supaya tak terasa dan terus down
Jadi dinding untuk saye
Sedangkan saye cuma jadi orang yang bersandar
Kat mana lagi boleh saye dapat kawan macam awak..


Saye taktahu macamane nak ucap terima kasih
Saye takda duit banyak untuk beli@belanja awak macam2
Semoga Allah ampunkan dosa awak
Mudahkan urusan awak
Mudahkan untuk jawab soalan peperiksaan
Meringankan ujian yang awak sedang hadapi
Jadi isteri yang setia dan ibu yang mithali
Dan memasukkan awak dalam kalangan mereka yang solehah. أمين

Awak selalu ingatkan saye tentang jodoh
“kalau ada jodoh kita di dunia”
Kadang2 saye pun lupe, entah2 jodoh kita takda kat dunia ni
Ape2 pun, Allah lebih tahu
Dan siape yang dapat awak memang beruntung.


Saya taktahu nak kata macamane lagi
Saya tak harap pun awak baca benda ni
Saye cuma nak ekspresikan perasaan saye
Bahawa saye sebenarnya pernah ada seorang kawan yang baik untuk masa ini
Saye taip ni dengan linangan air mata
Yelah, saye ni kan sensitif, sikit2 nangis, awak pun tahu
Saye taktahu bila lagi saya akan jumpa kawan macam awak
Terima kasih Allah sebab pertemukan saye dengan awak
Maafkan saye sebab banyak sakitkan hati awak
Tak jaga perasaan awak
Dan macam-macam lagi.


Terima kasih awak
Terima kasih, terima kasih
Semoga Allah mengganjarkan dengan sebaik-baik ganjaran.
أمين يا ربّ
Saye sayang awak
Sekian terima kasih.

Gombak, 09112010


Saye dedikasikan muzik ni untuk awak. Sila klik play.
Kalau lambat loading, klik sini.
Jangan tido waktu dengar tau. Hehe.

3 comments:

musafir kehidupan said...

Terima kasih..hehe.Saya nak juga kawan camgitu.

durakhyar said...

sweet..

allia farhana said...

best ade kawan macam nieh..
huhu..
moga persahabatan kekal abadi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...