Saturday, July 17, 2010

Alahai

berkatalah yang baik ataupun diam..
kerna
berkata yang banyak bimakna banyaklah dosanya..
nanti di Akhirat begitu ramai yang akan datang menuntut perhitungan, andai mereka tidak memaafkan di sini.

apa pilihan yang ada?



sebagai mereka yang mampu membedakan baik dan buruk,

fikirlah sendiri ya =')

susah sekali mau control marah bukan?


Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaannya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir. [30:21]


[maaf kalau klik pada read more tak berbaloi dan firman Allah di atas tak berkaitan pun dengan tajuk. Ahaha. So many silent readers. Fed Up. Jangan Baca Blog saya lah. Haha]

3 comments:

iqbalsyarie said...

Nope.Tak fed up pun..bahkan teruja.Blog yg best~!!
Post baru:Ini baru mukaddimah aje

Keep updating~

Pemaki Terkenal said...

:' )

Jika aku diam, bererti aku bodoh. Jika aku bersuara, ia menjauh.

Apa pilihan yang aku ada?
Ya, menjauh.

sumaiyah said...

iqbal, thanks :')

mo, moga yang terbaik bersamamu selalu >:d<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...