Monday, January 18, 2010

Apa? Tempat Maksiat?



Tempat maksiat tu amende lak weh?
Aha, kome nak tahu dak, tempat maksiat pun ade ciri-ciri dia maaa..
Ingat main taram je ke.

1. terjadinya ikhtilat (pergaulan lelaki dan wanita tnpa batas)

2. lalai dari mengingati Allah

3. terdapat hiburan yang melalaikan

apa macam bro? apa macam sis?
bilik pun boleh jadi tempat maksiat seh. Kalu mu tengok movie tu mu ingat Allah kah? Di kafe pun lagi ler bole jadi tempat maksiat. Kat GN pun bleh jadik tempat maksiat. Erkk.. Apa? Yang sokmo dok meeting tuh, aha, jager jager lah. Syaitan menyerang kita dari segenap penjuruu.. Hiyahhhh..

Maka, berlindunglah dengan Allah Yang Maha Pelindung.
Jumpa lagi! ~

2 comments:

N.A.Y said...

salam..lama tk kesini..sihat?

terima ksh pekongsian ini

SuMaiYaH said...

waalaikumussalam,
walhamdulillah akakk :)

sama2, terima kasih Allah =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...