Friday, June 5, 2009

uNDaNGaN WaLiMaTuL uRuS ;)


ASSALAMU'ALAIKUM WARAHMATULLAH.

BUAT SAHABAT-SAHABATKU DI SRK (P) MGS 2 BRICKFIELDS KL & SRA FLAT 17 KG. KERINCHI (1993-1197), SK MERU & SRA MERU PEKAN, KLANG (1997-1998), SAMT SSAAS BATU 38 SABAK BERNAM (1999-2002), SAMT HISAMUDDIN KG. JAWA KLANG (2003), MATRICULATION CENTRE IIUM PJ (2004-2006), IIUM GOMBAK (2006), DARUL QURAN JAKIM (2006-2009)

UNDANGAN WALIMATUL URUS

ROKHAIZAT BINTI RAHMAT & MUHAMMAD NUR AMIR BIN RAHMAT

DI ALAMAT: NO. 9, LOT 2706, JALAN JAMBU, MERU, 42200, KAPAR, KLANG, SELANGOR.

TARIKH : 7 JUN 2009 (AHAD)

ATURCARA MAJLIS : 11 PAGI - 5 PETANG

KETIBAAN PENGANTIN : 2 PETANG


ANDA SEMUA DI JEMPUT SEISI KELUARGA UNTUK MEMERIAHKAN MAJLIS.
SEBAR-SEBARKAN KEPADA TEMAN-TEMAN. SEKIAN TERIMA KASIH.

[ambil dari blog kak ijat @ pengantin perempuan]

Tahniah saya ucapkan kepada akak dan zauj nya yang juga merupakan salah seorang ahli GeNeRaTe @ Gen 8 of DQ-UIAM. Kak Ijat merupakan teman mengaji saya di masjid. Kami cari modal selalu sama-sama. Kak ijat dok depan dan saya di belakang beliau. Selalu jumpa di masjid lah. Sering datang bilik beliau untuk ziarah. Tup Tap dah nikah. Alhamdulillah. Sayang akak kerana Allah ~ Moga bahtera ini kekal hingga ke Syurga. Ameen! Doakan saya juga. :)

4 comments:

Laila said...

salam su ya..
ni laila maisarah..ur classmate..ngeh3~

SuMaiYaH said...

salam Laila..
ini sue ya.. hak3 :P
hoho, rindu kamo :D

...antikapel... said...

saya kenal la kak ijat...kiter kenal ker? sy kenal kak ijat cz die senior kat samt bt38...huhu

sumai said...

kita xkenal :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...