Monday, June 8, 2009

gambar kak ijat dan suaminya!


oh! sweet gile! sila rujuk blog Akh Hamidi untuk lebih banyak GAMBAR!!

6 comments:

ijat comel said...

hai laaa...klu da nmenye IJAT..
mmg mne2 IJAT pun dri azali akn kelihatan sgt COMEY!
hahahahaha..
kak ijat comey la...cam adik ijat ni haa..
aduyaiii..
kmpius btul klu da comel ni
mmg da x bley wat pe btull..
[su da jeles , su dah jeles]

SuMaiYaH said...

cengeng punye adik ijat!! hahaha :P

ade ke aku tulis comel kat situ? sweet je kan kan? haha kesian ijat, da desperate for comel title keh3! :P

hang xprasan ka, pasangan di atas sangat sweet? dan ia tiada kaitan langsung dengan ijat anak pakcik masri! hek3 jgn mara kak ;)

datang la bilik melawat achik dan anjang kamo hoho :)

ijat comey said...

owh3...[hahaha]
npaknye aku dpt mrsekan aura kejelesan yg sgt tinggi dri pemilik blog...
wakata!!!
xpe2..
kte bg la sket kecomelan kte kat ko...
ko mlu nak mtak ea??
k la, k la..
nah..
amik ni..
comel izzati khas utk sumaiyah yg 'comel' [ sbab kne tempias comel aku]hahaha....

SuMaiYaH said...

ijat bajet! haha xsenon langsong! keh3! :P

Nabila H.... said...

salam..
isk3...
korang ni gaduh cam bdak2 yg xnk matured je [ceh, bajet matured la nih]
wah3...da slamat kahwin da diorg..huhu..
yang ni ke amir rahmat? kami duk bayang muka dia len? haha...rsa cam dia xpkai spek dulu? huhu [mcm la kenal sgt banin dq]
hang tak gi amik berkat diorg ke sue? mana tau kot2 dpt tempias amir rahmat yang kahwin awl tu...haha

SuMaiYaH said...

salam nab!
haha besela ni la namenye ukhuwwah! hihik ;)

kami lagila xkenai sama itu bride. so jgn tanye ape2 psl pengantin lelaki okay :D

ala xsompek la nak ke sana tgk pasangan, ingat nak amik berkat jugak. ngeh3 :P

alahai sapela yang sudi pada diriku ini hihi. entah2 orang yang suda nak taqdim2 tu yang dulu! hahaha :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...