Sunday, April 19, 2009

Happy birthday!




Selamat menyambut Ulangtahun yang ke - 81 kepada Sultan Perak, Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbuddin Shah ibni Almarhum Sultan Yusuff Izzuddin Shah Ghafarullahu-Lah yang mana merupakan sultan negeghi teman le.

Jom teman kongsi citer2 sikit kat kome yew.


More..



+ lahir kat batu gajah, perak.

+ belajo kt malay college kuala kangsar, universiti nottingham pun ade.

+ bidang yang banyak dikuasai adalah dalam bidang sastera dan perundangan.

+ setakat ni ada lima anak, 2 putera dan 3 puteri.

+ yang bongsu sudah tentula Raja Nazrin Shah, yang hari tu baru nikah sama Tuanku Zara dan baru je dapat baby tahun lepas. wee.. :)

itu je kot sikit2 info tentang sultan kita yang terchenta. diharapkan tuanku akan dipanjangkan umur dalam ketaatan, dan memerintah negeri dan isinya dengan adil dan saksama! -seperti yang termaktub dalam syara'-

'Eid Milad Sa'id!

*maaf ye tuanku, ni je yang dapat patik lakukan sebab takde pitih nak wat beso2*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...