Monday, March 23, 2009

LaunChinG!!

dalam kekecewaan diri yang tidak mampu ke cfs pj untuk bersama-sama ke launching wireless service di sana, ada hikmah tertentu di sebaliknya. Pasti.

Untuk pengetahuan semua, saya akan bertukar ke no baru bermula 24hb Mac 2009 aka esok ler. Kepada mereka yang dah dapat no baru tu, tahniah. Kepada yang belum dapat, sila emelkan or bagitau saya kat YM yerp. :)

So, it is launching of my New HP number!! :)

KENAPA SUMAIYAH TUKAR NO?

Waktu forward message no baru, ramai la gak member yang complain sebab sumaiyah asik tukar nombor. huhu. mintak maaf.. takde niat nak menyusahkan anda semua.. :(

atas sebab tertentu, bukan satu tapi banyak, saya tukar nombor hp. Tak perlu tahu mungkin apa sebab²nya. No baru ni saya register dengan nama adik saya yang bongsu. hehe. Ya, masih uox.

Harapan saya dengan no baru ni, moga redha Allah sentiasa mengiringi kita semua.. Moga yang pedih dan luka itu dibiarkan dan dilupakan. Moga hidup ini sentiasa tenang dan aman daripada dosa yang mampu dielakkan.

Hidup sebagaimana yang kita mahu. Asalkan masih atas landasan Islam, kamu pasti bahagia!! :)

minta maaf semua...

2 comments:

dieyLa said...

no lme pn xde tbe2 dpt msj bgtau no bru..
nsb bk bgtau nme..
huhuuhu...

SuMaiYaH said...

haha.. tu la akak, bukan nak simpan no orang.. :P tak rase pemes ke, saya simpan no akak? hik3 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...