Friday, March 6, 2009

dur punye keje

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
xserata. Sebab ini identiti saya. Huruf x simbolik kepada ex means bekas @ former. serata is shortform for my previous school, Sekolah Raja (P) Taayah. I'm proud to be one of students there :)


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://xserata.blogspot.com
memang id saya dari dulu. emel gune ini. blog pn gune ni. kan senang. btul x?

3) Kenapa anda berblog?

kerana ingin mengetuk pintu hati ini dan sesiapa yang Allah beri Hidayah

dan juga untuk menghilangkan bosan

dan untuk belajar benda baru

dan untuk kenal semua orang!!
:D

4) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
cerita kot. Di alam realiti, saya boleh dikatakan agak suka bercakap. Cuma tinggal ada isi ke tak la kan. So berblog ni lebih kureng bercerita. Apa2 yang saya suka! Saya tak kisah orang nk cakap apa. Nak ngata belakang pun silakan. Saya tahu apa yang saya buat.


5) Antara rupa dan isi, yang mana lebih anda utamakan?

Isi. Tapi orang selalu mengutamakan rupa. Kalau blog nampak menarik, baru dia nak baca. Itula pengalaman saya sebagai pembaca.


6) Adakah anda meletak widget lagu di blog anda? Kenapa anda memilih lagu tersebut?
Takde. Tunggu masa je.

7) Antara banyak-banyak artikel di blog anda, yang mana paling anda suka dan kenapa?

Semua. Ha3. Kisah blog kot. sebab dalam post tu saya dapat luahkan apa yang saya nak cakap pada sape2 yang rase dialah orang yang saya tujukan.

8) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

Blog ini pernah terhapus sekali. Kerana saya rasa saya cakap tapi tak buat. Banyakla bendenye. Tapi, sekarang dah ada kekuatan balik untuk bina smula diri. Islah nafsak wad'uu ghoirok. Moga Allah membantu saya!


9) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Perghh, new layout nampak! Blog org yg tag saya dah maju, saya taktahu bila lg, takde masa dan wang. sape2 bole bantu? ngeh3


kepada
tagger, terima kasih :)

kepada semua pelajar CFS, selamat bercuti! ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...